0,00  0
Košarica

V košarici ni izdelkov.

0,00  0
Košarica

V košarici ni izdelkov.

Pogoji nakupovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE www.artpoint.si

 

NAŠI PODATKI:
Naziv: Art Point, d.o.o.
Obala 114, Lucija,
6320 Portorož 

Matična številka: 8639990000
Davčna številka: SI 53860039 (smo zavezanci za DDV)
Podjetje registriano na Koprskem sodišču

E-pošta: info@artpoint.si
Mobitel: 040 896 586

TRR: SI56 1010 0005 8232 587
račun odrt pri banki Intesa San Paolo

Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ART POINT D.O.O. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna trgovina ART POINT D.O.O. je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje ART POINT D.O.O. v nadaljevanju ponudnik.

Uporabnika kot kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa, ko dokončno odda naročilo. Splošni pogoji poslovanja so uporabniku dosegljivi v levem spodnjem delu spletne trgovine z oznako »Pogoji poslovanja«, vsakokrat ob neposredni oddaji naročila z obveznostjo plačila, kjer je uporabnik izrecno opozorjen, da se s klikom na gumb »Oddaj naročilo z obveznostjo plačila« strinja z njimi.

UPORABNIK SPLETNE TRGOVINE www.artpoint.si – uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

DOSTOPNOST INFORMACIJ ZA UPORABNIKE SPLETNE TRGOVINE – ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA IN ROK DOBAVE – rok dobave za izdelke na zalogi je 1 – 3 dni. Kljub trudu za ažurnost podatkov, se lahko v izjemnih primerih, predvsem iz tehničnih razlogov zgodi, da pride do razhajanj med stanjem zaloge v skladišču in informacijah o zalogi ter posledično dobavljivosti izdelkov v spletni trgovini.

V primerih, ko se zaloga izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo podjetje ART POINT D.O.O. uporabniku (kupcu) to sporočilo in ga seznanilo z možnostjo, da lahko v tem primeru svoje naročilo spremeni ali da ga deloma ali v celoti prekliče; oziroma uporabniku (kupcu) omogočil odstop od pogodbe in vrnitev kupnine; oziroma mu bo hkrati ponudilo rešitev, ki bi lahko šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

DOSTAVA, PREVZEM IN STROŠKI DOSTAVE
Uporabnik lahko ob oddaji naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

  • Brezplačen osebni prevzem v podjetju ART POINT D.O.O. na naslovu Pristaniška 33, 6000 Koper v času odpiralnih ur podjetja od ponedeljka do petka med 10.00 do 16.00;

  • Dostava na izbrani naslov z dostavljalsko službo GLS. Stroški poštnine za naročila v vrednosti do vključno 50,00 EUR z DDV znašajo 4,27 EUR.

    Pri naročilih nad 50,00 EUR (z vključenim DDV) je dostava za kupca brezplačna.

POSTOPEK NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI www.artpoint.si 
Kupoprodajna pogodba na daljavo med ART POINT D.O.O. in kupcem je v spletni trgovini www.artpoint.si sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo na spletni strani ter prodajalec potrdi sprejem naročila, z elektronskim sporočilom.

Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.artpoint.si in je registriranemu uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Neregistrirani uporabnik kot kupec prejme vsebino pogodbe na elektronsko pošto, podjetje pa mu lahko na njegovo prošnjo zmeraj posreduje vsebino sklenjene pogodbe.

Kupec pa po zaključenem naročilu prejme tudi račun v pisni obliki ali elektronski obliki.

Ko želi uporabnih spletne trgovine izdelek kupiti, ga mora s klikom dodati v virtualno košarico. Ob tem se osveži tudi količina izdelkov v virtualni košarici kupca.

S klikom na ikono košarice si lahko kupec ogleda tudi vse izdelke na nakupovalnem seznamu. Ob koncu seznama se nahaja tudi okence v katerega lahko kupec dopiše promocijsko kodo, v kolikor jo ima.

Za zaključek nakupa, uporabnik s klikom na ”na zaključek” dobi možnost vpisa svojih podatkov za račun in naslov za dostavo (v kolikor ta še nima svojega uporabniškega profila).

Nato lahko izbere način plačila, pri čemer se mu pokaže tuti celotni znesek za plačilo, vključno z dostavo, z vključenim DDV.

V zadnjem koraku pred dokončno oddajo naročila je uporabnik še izrecno seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja podjetja. Splošni pogoji poslovanja so na voljo tudi na dnu spletne strani.

Nakup potrdi s klikom na ”kupite sedaj”. S klikom na ta gumb obveznost plačila svojega naročila prodajalcu ter se strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

PREKLIC ALI SPREMEMBA NAROČILA V SPLETNI TRGOVINI www.artpoint.si.
V roku 1 ure od prejema elektronske pošte, da je bilo naročilo v spletno trgovino sprejeto ima uporabnik možnost preklicati naročilo. Za preklic naročila je potrebno poslati elektronsko sporočilo na elektronski naslov info@artpoint.si z jasno izjavo, da kupec želi preklicati naročilo z navedbo številke, pod katero spletna trgovina vodi njegovo naročilo. To je edina možnost, ki jo kupec ima za spremembo oziroma preklic naročila.

Z željo ohraniti dobre uporabniško izkušnjo kupcev, si podjetje zadržuje diskrecijsko pravico, da potrošniku po lastni presoji vseeno omogoči spremembo naročila, tudi če le-ta ne izvede korakov iz prvega odstavka.

V kolikor je bilo naročilo že procesirano podjetje želenih sprememb žal ne more upoštevati. Potrošnik pa ima v takih primerih zmeraj na voljo institut odstopa od pogodbe po Zakonu o varstvu potrošnikov.

CENE V SPLETNI TRGOVINI www.artpoint.si OB ODDANEM NAROČILU.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in že vsebujejo 22 % DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Spletne cene so cene izdelkov, ki veljajo zgolj pri nakupu v spletni trgovini in ne vsebujejo stroškov dostave.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe.

Cene veljajo v primeru plačila z veljavnimi načini plačila spletne trgovine.
Veljavni načini plačila so določeni v splošnih pogojih poslovanja, pod pogoji navedenimi v splošnih pogojih poslovanja in v skladu z veljavno zakonodajo. Ker je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem sklenjena v trenutku, ko uporabnik potrdi naročilo (takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o statusu Vaše naročilo je sprejeto), je od tega trenutka fiksirano in velja, tako za podjetje kot za kupca.

V primeru, da se med obdelavo naročila ugotovi, da je pri bistvenih podatkih prišlo do napak pri vnosu v spletno trgovino, spletna trgovina kupca o tem nemudoma obvesti in mu v skladu z veljavno zakonodajo omogoči odstop od pogodbe oziroma zamenjavo naročenega blaga. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog. Popusti se med seboj ne seštevajo.

NAČINI PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI www.artpoint.si.
Spletna trgovina www.artpoint.si omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju: kupec naročeno blago plača ob povzetju, dostavni službi oziroma kurirju.

  • Plačilo s plačilno ali kreditno kartico preko spletnega sistema Stripe.

  • Plačilo preko sistema PayPal

V spletni trgovini www.artpoint.si ni dodatnih stroškov, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva (43b čl. ZVPot).

OBVEŠČANJE O NAKUPU V SPLETNI TRGOVINI www.artpoint.si:

1. Naročilo sprejeto. Po dokončni potrditvi naročila kupca spletne trgovine www.artpoint.si podjetje preko vpisane elektronske pošte obvesti o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v petih (5) minutah, lahko pa traja tudi nekoliko dlje iz razlogov tehnične narave. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo.

2. Preverjanje naročila in obvestila v zvezi s tem. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Spletni trgovec po prejemu naročilo pregleda in preveri zaloge naročenih izdelkov. Podjetje lahko za preverjanje podatkov naročila ali zagotavljanja točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika na spletni trgovini na zaupane osebne podatke.

V primeru, da spletni trgovec izdelka ne more dostaviti v roku 5 – 20 delovnih dni in potrošnik ne želi čakati, ima kupec na voljo odstop od pogodbe in vrnitev kupnine.

V kolikor mu je podjetje na njegovo izrecno željo že dobavilo del naročenih izdelkov iz zaloge, ima na voljo odstop od pogodbe za nedobavljen izdelek in vrnitev že vplačanih sredstev za ta izdelek.

3. Naročilo odpremljeno oz. pripravljeno za prevzem. Spletna trgovina v dogovorjenem roku izdelke pripravi in odpošlje oz. pripravi za osebni prevzem ter o tem obvesti kupca po elektronski pošti.

Če je kupec naročil dostavo na dom z dostavno službo GLS, prejme pred predajo paketa tudi klic in elektronsko sporočilo, o predvideni dostavi na naveden naslov.

IZDAJA RAČUNA ZA NAKUP V SPLETNI TRGOVINI www.artpoint.si.

Spletna trgovina www.artpoint.si ob dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje račun, in sicer v tiskanem formatu na njegov naslov ali elektronski obliki na kupčev elektronski naslov.

V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za naročene izdelke ob njihovem prevzemu.

Računi niso na voljo za pregled v spletni trgovini, možno pa je pisno naročiti kopijo računa pri podjetju, tako da kupec pošlje pisni zahtevek z elektronskega naslova, ki je bil vnesen ob naročilu. Vsebovati mora številko računa ali številko naročila. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

ODPREMA, DOSTAVA IN ZAVAROVANJE POŠILJK
V spletni trgovini artpoint.si se stremi k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Pogodbeni partner spletne trgovine za dostavo pošiljk na območju Republike Slovenije je GLS.

Podjetje ART POINT D.O.O. si v izjemnih primerih pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bi s tem naročilo lahko izpolnilo hitreje in bolj učinkovito.

Dostava na območju Slovenije. Dostavni partner spletne trgovine dostavlja pakete na naslov, ki ga je uporabnik vnesel ob oddaji naročila.

Uporabniku je ob naročilu dana možnost dostave na njegov naslov ali katerikoli drug naslov (npr. v službo). Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju. Če prevzemnika v času dostave ni na predvidenem mestu bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.

V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni v nekaterih delih Slovenije lahko podaljša – odvisno od poslovanja in mreže dostavljavca.

Posebne dostave niso možne. Podjetje blago preko spletne trgovine dostavlja le na območju Republike Slovenije.

Stroški dostave. Stoški dostave ob naročilu nad 50,00 EUR z DDV so brezplačni. Ob naročilu do cene izdelkov vključno do 50,00 EUR Z DDV znaša strošek dostave blaga 4,27 EUR z DDV.

Naveden strošek dostave velja samo znotraj dostavnih naslovov na območju Republike Slovenije.

Odprema in roki dostave. Odprema naročenega blaga se izvede v roku 1-2 delovnih dni od trenutka naročila, za izdelke na zalogi in v roku 1-8 delovnih dni, za izdelke na zalogi pri dobavitelju. Dostava naročenega blaga, na naslov kupca, se izvede v roku 1-3 dni od odpreme naročila.

V primeru, da podjetje naročenega blaga, zaradi nepredvidljivih razlogov ne more odpremiti v obljubljenem roku, uporabnika o novem dobavnem roku obvesti preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Zavarovanje pošiljk. Vse pošiljke večje vrednosti in pošiljke z oznako »pazljivejše ravnanje« spletna trgovina na lastne stroške zavaruje. Ne glede na vrednost pošiljke in oznako, pa lahko kupec spletno trgovino zaprosi za dodatno zavarovanje pošiljke, tako da to zapiše med opombe v zgoraj opisanem postopku naročila. V primeru zavarovanja pošiljke, če se blago izgubi ali poškoduje, se uporabniku v najkrajšem možnem času pošlje novo oz. v primeru že plačane pošiljke vrne denar, če izdelka oz. izdelkov ni več na zalogi.

Obravnava poškodovanih pošiljk. Če uporabnik ob prevzemu pošiljke opazi, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko sproži postopek odškodnine pri dostavljavcu.

V tem primeru je potrebno škodo prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@artpoint.si. Ob prijavi škode podjetje ART POINT D.O.O. potrebuje tudi fotografije poškodbe paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega izdelka oz. izdelkov, GLS nalepke in opis poškodbe. Uporabnik se lahko z referentom dogovori tudi za prevzem poškodovanega paketa na njegovem naslovu.

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe. V kolikor se kot uporabnik v postopku oddaje naročila vpiše pravna oseba, bo s strani spletne trgovine avtomatsko izdan račun na podjetje, razen če se v opombah v drugem koraku naročila izrecno zapiše drugače ter navede, na koga naj se izda račun.

Če je uporabnik in naročnik preko spletne trgovine podjetje, se strinja s pogoji poslovanja, ki veljajo za podjetja in se v skladu s standardom skrbnega gospodarstvenika in strokovnjaka šteje, da pozna zakonsko ureditev glede pravnih subjektov.

Glavna razlika v veljavni zakonodaji je, da se upoštevajo pravila pravnega posla, sklenjenega med dvema gospodarskima subjektoma. Pravnim osebam in samostojnim podjetnikom se omogoča vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe in samostojni podjetniki nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe) po Zakonu o varstvu potrošnikov, temveč se v razmerjih med podjetjem in pravno osebo uporabljajo pravila Obligacijskega zakonika.

PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik na podlagi 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov – ZVPot (Uradni list RS, št. 20/98, 25/98, 23/99 – ZSVP, 110/02, 51/04, 46/06 – odl. US, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15, 55/17 – ZKolT, 31/18 s spremembami) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju ART POINT D.O.O., na naslov Pristaniška 33, 6000 Koper, ali na elektronski naslov info@artpoint.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev o odstopu od te pogodbe.

Za morebitna vprašanja glede odstopa od pogodbe je podjetje potrošniku dosegljivo na telefon 040 896 586, vendar mora biti sam odstop od pogodbe podan pravočasno v pisni obliki.

Obvestilo o odstopu potrošnik predloži podjetju na obrazcu, katerega vsebina je predpisana s Pravilnikom o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Uradni list RS, št. 43/14 z dne 13.6.2014) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Potrošnik naj priloži tudi kopijo računa ali drugega ustreznega dokumenta, ki izkazuje na katero pogodbo in blago oz. izdelke se nanaša njegovo obvestilo o odstopu od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe je potrošniku na voljo na koncu Splošnih pogojev o poslovanju.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Odstopni rok štirinajstih (14) dni v skladu z drugim odstavkom 43.č člena ZVPot začne teči z dnem, ko je:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobil dejansko posest nad blagom;

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobil dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih je potrošnik naročil v enem naročilu;

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobil dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je bila dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobil dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je bila dostava blaga v določenem obdobju redna.

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo obveznosti strank glede izpolnjevanja pogodbe ali sklenitve pogodbe, kadar je dal ponudbo za sklenitev pogodbe potrošnik (prvi odstavek 43.d člen ZVPot).

Potrošnik z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe prevzema obveznost vračila blaga na sedež podjetja ART POINT D.O.O., Pristaniška 33, 6000 Koper, nemudoma oziroma v roku štirinajst (14) dni od podane izjave o odstopu od pogodbe.

Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če kupljeno blago pošlje na sedež podjetja ART POINT D.O.O., Pristaniška 33, 6000 Koper oziroma če se s kupljenim blagom na lastne stroške osebno oglasi na sedežu podjetja ART POINT D.O.O., Pristaniška 33, 6000 Koper in tam opravi vračilo kupljenega blaga, vse pred iztekom štirinajst (14) dnevnega roka za vračilo blaga (šesti odstavek 43.d člen ZVPot) in skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe sam krije stroške vračila blaga.

Pošiljke z odkupnino glede odstopa od pogodbe podjetje v teh primerih ne sprejema in so ob dostavi zavrnjene.

Potrošnik zmeraj odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Podjetje ART POINT D.O.O., Pristaniška 33, 6000 Koper, v štirinajstih (14) dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne potrošniku vsa prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov (tretji odstavek 43.d člena ZVPot).

V tem primeru je potrošnik dolžan upoštevati tudi pravice podjetja kot prodajalca, da mu zaradi zaželenega drugačnega izplačila ne nastanejo dodatni stroški kot bi mu sicer nastali s klasičnim vračilom na račun ali kartico, uporabljeno pri nakupu. Prav tako se zaradi zahtevanega drugačnega načina izplačila ne smejo pojaviti razlogi, ki bi oteževali pravočasno izpolnitev obveznosti podjetja in nastop zamude, kakor tudi ne drugi razlogi, ki so v nasprotju z zakonom, podzakonskimi predpisi, moralnimi načeli ali določbami splošnih pogojev poslovanja – vse v skladu z načelom dolžnosti izpolnitve obveznosti in prepovedi povzročanja škode.

Pri odstopu od pogodbe ali kakršnikoli drugi razvezi pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali kupon, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Kupcu se vrne le maksimalno vplačani znesek. Bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se njegovemu uporabniku vrne kot bon, kupec dobi v skladu z zakonom vrnjen morebitno dodatno vplačani denarni znesek.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo komplet, se šteje, da odpoveduje pogodbo za celoten komplet.

Podjetje ART POINT D.O.O., Pristaniška 33, 6000 Koper, lahko pri prodajnih pogodbah zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen v izjemnih primerih, ko podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

V primeru predložitve verodostojnega dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj, potrošnik jamči, da je blago oziroma izdelke poslal nazaj v stanju, ki ne zmanjšuje njegove vrednosti. Potrošnik namreč odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da potrošnik izdelek odpre, pregleda in če mu ne ustreza, ali pa so bila njegova pričakovanja drugačna, odstopi od nakupa.

Ker podjetje želi, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, je pripravilo kratek seznam, na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu na daljavo:

– embalaža naj se previdno odpre in naj se jo poskusi hraniti v nespremenjenem stanju, dokler kupec ni v celoti prepričan, da je blago oz. izdelek ustrezen (ob vrnitvi izdelka/ov kupca prosimo, da se vrne nepoškodovano originalno embalažo, v kolikor je to mogoče),

– kupec naj pri rokovanju z blagom oz. izdelkom, kakor tudi pri odstranjevanju zaščitnih folij in materialov pazi, da ne pride do poškodb in prask – še posebej pri izdelkih, ki imajo lakirane oz. občutljive površine (podajalniki, …) in lahko znižajo vrednost izdelka,

– v naročeno blago oz. izdelke naj se ne vstavlja drugih izdelkov, proizvodov in podobnega, dokler kupec ni prepričan o ustreznosti izdelka za svojo uporabo,

– kupec naj pazi, da ne povzroči vidnih sledi uporabe (praske, madeži, umazanija), ker so higiensko oporečne in znižajo vrednost izdelka,

– kupec naj ne sestavlja trajnostno, vgrajuje ali montira izdelkov, dokler ni prepričan, da ustreza njegovim zahtevam, saj pri vgradnji nastanejo vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske), ki znižajo vrednost izdelka,

– potrošnik naj o odstopu od pogodbe pravočasno obvesti podjetje ART POINT D.O.O., Pristaniška 33, 6000 Koper ter na sedež podjetja ali po pošti, na lastne stroške, vrne blago oz. izdelek, v stanju, v kakršnem ga je prevzel – vse po postopku, ki je natančneje opisan zgoraj.

Potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe v sledečih primerih:

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

  • pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja.

V kolikor določbe ZVPot o odstopu od pogodbe s strani potrošnika niso upoštevane, vračilo plačila potrošniku iz naslova odpovedi odstopa od pogodbe na daljavo na podlagi ZVPot s strani podjetja ART POINT D.O.O., Pristaniška 33, 6000 Koper, ni izvedljivo. Navedene določbe in pravila ZVPot veljajo zgolj za uporabnika, ki ustreza definiciji potrošnika po tem zakonu.


GARANCIJA IN STVARNE NAPAKE

Garancija je vsaka obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu (15.b člen ZVPot). Informacija o garanciji je lahko navedena na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira spletno trgovino, ki mu bo zagotovila ažurno informacijo o pripadajoči garanciji. Spletna trgovina namreč zagotavlja garancijo za vse izdelke, za katere tako predpisuje veljavna zakonodaja vsaj za zakonsko določeno minimalno obdobje enega leta oziroma za rabljeno blago za obdobje najmanj enega meseca (19. člen ZVPot).

Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
– če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
-če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Obrazec za ugotavljanje stvarne napake najdete na koncu Splošnih pogojev o poslovanju.

Prevzem artiklov vrnjenih iz postopka garancije ali stvarne napake
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Uporabnik kot potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita oziroma od dneva, ko je bilo naročilo prevzeto s strani kupca.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve navedenih obveznosti. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom enega leta od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugodi potrošnikovi zahtevi. Podjetje pisno odgovori potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Pravico uporabnika kot potrošnika do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ZVPot ne določa drugače. Za vse uporabnike (tudi pravne osebe) veljajo določbe in roki Obligacijskega zakonika.

Kupec je dolžan blago, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame blago oz. izdelek na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu; v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Če kupec izdelka ne prevzame v navedenem roku, se izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: ART POINT D.O.O., Pristaniška 33, 6000 Koper. Prodajalec hrani izdelek v lastnem skladišču do poteka 12 mesecev od dneva obvestila.

Podjetje ART POINT D.O.O., Pristaniška 33, 6000 Koper, ne nudi poprodajnih storitev in prostovoljne garancije.

REŠEVANJE SPOROV
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@artpoint.si ali po klasični pošti na naslov: ART POINT D.O.O., Pristaniška 33, 6000 Koper. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Podjetje ART POINT D.O.O., si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med podjetjem ART POINT D.O.O. oz. spletno trgovino in uporabnikom oz. kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno Okrajno sodišče v Kopru.

Uporabnik kot kupec v elektronskem poslovanju podjetju priznava veljavnost elektronskih sporočil, vnesenih podatkov na spletni strani ali preko telefona na sodišču. Za te splošne pogoje poslovanja in za vse spore med podjetjem oz. spletno trgovino in uporabnikom oz. kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika in Zakona o pravdnem postopku.

Podjetje ART POINT D.O.O. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Podjetje ART POINT D.O.O. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


VARNOST
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

PRAVICA DO ZASEBNOSTI
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.artpoint.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

KOMUNIKACIJA
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.


ZASEBNOST IN ZAŠČITA OSEBNIH PODATKOV

Katere podatke zbiramo?
ART POINT D.O.O. zbira sledeče osebne podatke za potrebe poslovanja: ime in priimek, naslov in kraj bivanja, naslov elektronske pošte, kontaktno telefonsko številko, geslo v skriti obliki, IP naslov naprave s katere se prijavljate ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu www.artpoint.si.

ART POINT D.O.O. ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik.

Način in namen obdelave osebnih podatkov
Uporabnik se z uporabo spletnega mesta www.artpoint.si strinja z vsakokratno veljavnimi pravili in splošnimi pogoji, objavljenimi na tem spletnem mestu.

Na tem mestu lahko uporabnik redno spremlja morebitne spremembe splošnih pogojev in pravil ter posledično način in namen obdelave zbranih osebnih podatkov.

Ponudnik, kot upravljavec osebnih podatkov bo le-te uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, vse v zvezi z naročilom) in ostalo z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.

Ponudnik bo osebne podatke uporabljal tudi za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad na podlagi podatkov o kupljenih izdelkih in posledično ciljnega trženja.

Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva, da ponudnik trajno ali začasno preneha uporabljati osebne podatke in podatke o nakupovanju za prej navedene namene.

Registracija uporabnika
V spletni trgovini www.artopoint.si se lahko posameznik prijavi kot registriran uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim neregistriranim uporabnikom (gostom).

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je skrito in znano le uporabniku. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu in s svojim geslom nastopal le on oz. oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.

V primeru, da se uporabnik registrira, bo ART POINT D.O.O. vpisane podatke do preklica uporabljal za obdelavo uporabnikovega naročila, pripravo še bolj relevantnih ponudb in za marketinške analize, ki bodo pomagale izboljšati prodajni proces. Podatki bodo lahko uporabljeni tudi za ponovno trženje. Uporabniku registracija olajša spremljanje preteklih nakupov in skrajša nakupni postopek.

ART POINT D.O.O. podatke hrani do preklica ali odjave skladno s slovensko zakonodajo. Uporabnik se lahko kadarkoli pisno odjavi z mailom, poslanim na info@artpoint.si ali s klikom na gumb v poslanem e-mail sporočilu.

V primeru, da uporabnik želi izbrisati uporabniški račun, mora e-sporočilo vsebovati naslednje podatke: naslov sporočila naj bo »Izbris uporabniškega računa«; v vsebini naročila mora biti navedeno ime in priimek uporabnika, naslov in elektronski naslov, s katerim se je uporabnik registriral; sporočilo mora biti poslano z elektronskega naslova, s katerim je uporabnik prijavljen kor registrirani član.

Nakupovanje kot gost
V primeru, da uporabnik naročilo izvede kot gost, bo ART POINT D.O.O. vpisane podatke uporabil za obdelavo oddanega naročila. Spletna trgovina kot davčni zavezanec mora v skladu s 86. členom ZDDV zagotoviti hrambo računov, ki se nanašajo na dobave blaga ali storitev na ozemlju Slovenije najmanj 10 let po poteku leta, na katero se računi nanašajo – s tem pa se hranijo tudi podatki, ki so na računu.

Uporabnik lahko specifična vprašanja naslovi na spletno trgovino www.artpoint.si tudi preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, in s tem upravljavcu zaupa navedene podatke. Ti bodo uporabljeni za rešitev uporabnikovega vprašanja.

E-naslovi, navedeni na spletni strani, niso osebni, pač pa poslovni e-naslovi. Torej niso vezani na eno fizično osebo, pač pa podatke, posredovane na ta način, lahko obdelujejo različne osebe – z namenom hitre in učinkovite rešitve uporabnikovega vprašanja. S pošiljanjem e-sporočila preko spletnega obrazca ali na naslove, navedene na tem spletnem mestu, se uporabnik strinja s splošnimi pogoji uporabe spletnega mesta www.artpoint.si.

Pravice uporabnika
Uporabnik lahko kadar koli zaprosi za seznanitev z osebnimi podatki, ki jih upravljavec obdeluje, za njihovo omejitev, izbris, popravek ali prenos podatkov. Kakršna koli vprašanja v povezavi z varovanjem osebnih podatkov na spletnem mestu www.artpoint.si lahko naslovi tudi na elektronski naslov info@artpoint.si.

Kako zagotavljamo varnost podatkov
Podatki, ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na straneh spletne trgovine www.artpoint.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.

Osebne podatke bo ART POINT D.O.O.varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Dostop do osebnih podatkov imajo zgolj s strani ART POINT D.O.O. pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji) s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svoje elektronske naprave.
Spletna trgovina www.artpoint.si za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili.

Podatki, ki jih uporabnik zaupa upravljavcu, so zaupni. ART POINT D.O.O. jih ne posreduje nepooblaščenim tretjim osebam. Osebne podatke pa lahko posreduje zaupanja vrednim partnerjem ali po zakonski dolžnosti, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Podatki so lahko posredovani
družbam za obdelavo podatkov in informacijske storitve, ki zagotavljajo nemoteno delovanje spletnega mesta in njegove izboljšave (gostovanje na strežniku, e-mail marketing …);

  • marketinškim agencijam za namen ponovnega trženja (v kriptirani obliki)

  • podjetjem, ki zagotavljajo nemoten proces nakupa (Paypal, dostavne službe ipd.), vendar le v meri, ki je nujna za uspešno izvedbo naročila;

  • pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče ipd.).

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z njimi skladno z evropsko zakonodajo.

Privolitev
Z uporabo spletnega mesta www.artpoint.si se uporabnik strinja s splošnimi pogoji uporabe, objavljenimi na tem spletnem mestu. Na tem mestu lahko uporabnik redno spremlja morebitne spremembe splošnih pogojev ter posledično način in namen obdelave zbranih osebnih podatkov.

Z uporabo naše spletne strani uporabnik potrjuje, da je prebral, razumel in se strinjal z vsemi pogoji zaupnosti podatkov in načini uporabe www.artpoint.si.

Upravljavec osebnih podatkov je: ART POINT D.O.O.. Obala 114, 6320 Portorož, Slovenija, SI53860039. Morebitna vprašanja o zasebnosti in obdelavi osebnih podatkov lahko naslovite na info@artpoint.si.

OBRAZCI (kliknite na link in s tem boste prenesli obrazec)

Obrazec za ugotavljanje stvarne napake

Obrazec za odstop od pogodbe ali vračilo blaga

ART POINT D.O.O.

Obala 114
6320 Portorož
D.Š.: Si53860039

Poslovalnica

ART POINT Koper

Pristaniška ulica 33
pon. –  pet. : 10-16
ali po dogovoru

Kontakt

  • 040 896 586
  • 040 896 587
  • info@artpoint.si

©2023 Vse pravice pridržane. Made with ⚝ by Starfiniti d.o.o.